12. Geleneksel kahvaltı programı düzenlendi

Genç Nevşehirliler Derneği, 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında, Nevşehirli olan ve Ankara'da üniversite kazanan öğrencilere tanışma fırsatı sağladı. Genç Nevşehirliler Derneği tarafından geçtiğimiz senelerde devam ettirilen kahvaltı programları bu sene kaldığı yerden devam ediyor. Kürsüde söz hakkı alan Gazı Tıp son sınıf öğrencisi dernek hakkında güzel düşüncelerini ifade etti. Kahvaltı programında Nevşehirli öğrencilerle Ankara’da dayanışma içinde olmak, derneğimize katılımlarını sağlamak ve karşılıklı faydalarından bahsedildi. Programa ev sahipliği yapan Nevşehir Milletvekili Emre Çalışkan, Nevşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran ve Genç Nevşehirliler Derneği Kurucu Başkanı Ziya Ağca kürsüde Dernek hakkında verimli konuşmalar yaptılar.