15 adet kaçak cep telefonu yakalandı

Nevşehir İl Jandarma Komutanlığınca kaçakçılık olaylarının önlenmesi kapsamında icra edilen faaliyet sonucu kaçak cep telefonu yakalandı. Adana’dan Nevşehir’e kaçak cep telefonu getiren R.K. ve İ.K. isimli şahıslar, Derinkuyu ilçe girişinde yakalandı. Şahısların üst ve araç aramasında; (15) adet çeşitli marka ve modellerde faturasız ve kopyalanmış akıllı cep telefonu ele geçirilirken Derinkuyu Cumhuriyet Başsavcılığının talimatı ile şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.