AK Parti Nevşehir Teşkilatı, Rasim Arı ile İlk Buluşmasını Gerçekleştirdi

AK Parti Nevşehir İl Başkanlığı, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından parti rozeti takılan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın katılımıyla teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi. AK Parti Nevşehir İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, buluşmaya ilişkin yaptığı açıklamada, Rasim Arı’nın AK Parti saflarına katılmasının ardından teşkilatla gerçekleştirilen ilk toplantıda birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığını ifade etti. Toplantıda Nevşehir’in geleceğine yönelik yürütülecek çalışmaların ele alındığını belirten Aygün, güçlü teşkilat anlayışı, ortak akıl ve istişare kültürü doğrultusunda şehre hizmet edecek projelerin değerlendirildiğini kaydetti. Aygün açıklamasında, “Birlik ve beraberliğimizden aldığımız güçle şehrimize ve hemşehrilerimize hizmet etmeye kararlılıkla devam edeceğiz. Aynı davanın yol arkadaşları olarak Nevşehir için durmadan, yorulmadan çalışacağız.” ifadelerine yer verdi. Toplantının, Rasim Arı’nın AK Parti’ye katılımının ardından teşkilat ile uyum ve koordinasyonun güçlendirilmesi açısından önemli bir buluşma olduğu değerlendirilirken, önümüzdeki süreçte Nevşehir’e yönelik hizmet ve yatırım çalışmalarının istişare kültürü içerisinde sürdürüleceği vurgulandı.