Aldemir, ‘Regaib kandili birliğimizi, dirliğimizi kuvvetlendirsin’
NEVŞEHİR(MHA) TÜRSAB Kapadokya Bölge Başkanı Talip Aldemir, Regaib kandilini kutladı.
Aldemir, "Mübarek gecelerimizden biri olan Regaip Kandili'nin; aziz milletimizin birlik, dirlik ve beraberlik duygularını kuvvetlendirmesini, ülkemiz ve tüm insanlık alemine mutluluk, huzur ve barış getirmesini diliyor, tüm İslam alemine hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum" diye konuştu.