Başkan Uçar: “Öğrencilerimiz Bizim Geleceğimizdir”

Nevşehir’de 48 bin 205 öğrenci karne alarak yaz tatiline girerken, Ülkü Ocakları Nevşehir İl Başkanı Dr. Mehmet Uçar yayımladığı mesajda öğrencilerin ülkenin geleceği olduğunu vurgulayarak, öğretmen ve velilere teşekkür etti. Nevşehir’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 48 bin 205 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Kent genelindeki okullarda öğrenciler karne sevincini yaşarken, eğitim camiasında da yıl sonu heyecanı ve değerlendirmeler ön plana çıktı. Ülkü Ocakları Nevşehir İl Başkanı Dr. Mehmet Uçar, karne günü dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere, öğretmenlere ve velilere seslendi. Uçar, eğitim yılının başarıyla tamamlanmasının memnuniyet verici olduğunu ifade etti. Dr. Mehmet Uçar mesajında şu ifadelere yer verdi: “Nevşehir genelinde 48 bin 205 öğrencimizin karnelerini alarak bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakmasından büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Ülkü Ocakları olarak bizler, her daim gençliğin yanında olan, onların milli ve manevi değerlerle yetişmesini önceleyen bir anlayışa sahibiz. Bu süreçte fedakârca görev yapan öğretmenlerimize ve çocuklarını her koşulda destekleyen velilerimize teşekkür ediyoruz.” Ülkü Ocakları’nın gençliğe yönelik çalışmalarına da değinen Uçar, eğitimin sadece okul başarısından ibaret olmadığını vurguladı: “Eğitim yalnızca derslerden alınan notlarla sınırlı değildir. Bizler, gençlerimizin ahlaklı, bilinçli, milli değerlerine bağlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Ülkü Ocakları olarak kültürel, sosyal ve eğitim faaliyetlerimizle her zaman gençlerimizin yanında olmaya devam ediyoruz.” Öğrencilere de tavsiyelerde bulunan Uçar, yaz tatilinin verimli geçirilmesi gerektiğini belirterek şunları söyledi: “Sevgili öğrencilerimizin tatil dönemini sadece dinlenme değil aynı zamanda kendilerini geliştirme fırsatı olarak görmelerini istiyoruz. Kitap okumaları, sportif ve kültürel faaliyetlere katılmaları, aileleriyle daha fazla vakit geçirmeleri çok önemlidir. Başarı, düzenli ve disiplinli bir çalışmanın sonucudur.” Dedi