Biyolojik Çeşitlilik İçin 300 Keklik Doğaya Bırakıldı

Nevşehir Milli Parklar Müdürlüğü tarafından düzenlenen doğaya keklik salım etkinliği, Gülşehir'in Yeşilöz Köyü’nde gerçekleştirildi. Programa; Başkan Vekili Serpil Ay, Vali Yardımcısı Mücahit Öztürk, İlçe Kaymakamı Tolga Değirmenci, Tarım İl Müdürü  Özgür Memiş, Nevşehir Milli Parklar Müdürü Onur Alçın, İlçe Tarım Müdürü  İlter Çiftci, Belediye Meclis Üyesi Hilmi Ergene ve protokol üyeleri katılım sağladı. Etkinlik kapsamında doğal dengenin korunmasına katkı sunmak ve yaban hayatını desteklemek amacıyla 300 adet keklik doğaya bırakıldı. Doğal yaşamın sürdürülebilirliği ve biyolojik çeşitliliğin korunmasına yönelik farkındalık oluşturan program, katılımcıların yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi. Etkinlik sonrasında düzenlenen kahvaltı programı ve nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Yeşilöz Köyü Muhtarı Sn. Murat Ateş’e ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.