Bülent Arınç’tan Vali Kök’e Hayırlı Olsun Ziyareti
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette Arınç, Vali Hüseyin Kök’e yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak başarı dileklerini iletti. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede çeşitli konularda değerlendirmelerde bulunuldu.
Vali Hüseyin Kök ise nazik ziyaretlerinden dolayı Bülent Arınç’a teşekkür ederek duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.