İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, bir dizi ziyaret ve temaslarda bulunmak üzere Nevşehir’e geldi. Bakan Çiftçi’nin kentteki ilk durağı Nevşehir Valiliği oldu.
Valilik binasında Nevşehir Valisi ve protokol üyeleri tarafından karşılanan Bakan Çiftçi, Valilik Şeref Defteri’ni imzalayarak kentte yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Valilik ziyaretinin ardından AK Parti Nevşehir İl Başkanlığına geçen Bakan Çiftçi, burada teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi.
AK Parti ziyaretinin ardından Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkanlığını da ziyaret eden Bakan Çiftçi, daha sonra 2003-2007 yılları arasında kaymakam olarak görev yaptığı Derinkuyu ilçesine geçerek programlarını sürdürdü.