Kapadokya Alan Başkanı Aslanbay’dan Emniyet Genel Müdürü Fidan’a Ziyaret

Kapadokya Alan Başkanı Aydın Cem Aslanbay, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti. Ziyarette, Nevşehir Valiliği döneminde Kapadokya bölgesine kazandırdığı projeler, vizyoner yönetim anlayışı ve çözüm odaklı çalışmalarıyla takdir toplayan Ali Fidan’ın yeni görevi dolayısıyla başarı temennilerinde bulunuldu. Kapadokya Alan Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmaların da ele alındığı görüşmede, bölgenin turizm, kültür ve tanıtım faaliyetlerine ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Emniyet Genel Müdürü Fidan’ın, Kapadokya Alan Başkanlığı’nın çalışmalarına yönelik takdirlerini ve görüşlerini paylaştığı belirtildi. Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Kapadokya Alan Başkanı Aydın Cem Aslanbay, “Nevşehir Valiliği döneminde şehrimize ve Kapadokya’ya önemli katkılar sunan Sayın Ali Fidan’ı yeni görevinde ziyaret ederek başarı dileklerimizi ilettik. Kıymetli görüşleri ve nazik kabulleri için kendilerine teşekkür ediyor, görevinde üstün başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.