Mustafapaşa köyü yolunda uygulama yapıldı
Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğüne atanarak göreve başlayan Hasan Erhan vatandaşların emniyeti için denetimlerine hızlı başladı.
24.09.2019 tarihinde saat 22.30-24.00 saatleri arasında Ürgüp ilçe giriş Mustafapaşa yolunda Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Hasan Erhan denetimi ve sorumluluğunda yapılan uygulamada;
90 şahısın GBT sorgulaması yapılırken 29 araç kontrol edildi. Kusurlu oldukları tespit edilen 2 araç trafikten men edilirken 2 araç sürücüsüne 470 TL cezai işlem uygulandı.
Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından vatandaşlarımızın güvenliği için uygulamalara devam edileceği bildirildi.