Nevşehir Belediyespor Uzatmalarda Bir Puan Aldı

TFF 3. Lig 2. Grup’ta mücadele eden Nevşehir Belediyespor deplasmanda Onuksports Kelkit Hürriyet Spor Kulübü ile 2-2 berabere kaldı. 20. Hafta maçında temsilcimiz Nevşehir Belediyespor Gümüşhane temsilcisi Kelkit Hürriyet Spor Kulübü ile 2-2 berabere kalarak 1 puanı hanesine yazdı. Kelkit ilçe stadında oynanan maçta maçın ilk yarısında 45. dakikada Kelkitspor'dan Orkun Ahmet Dedeoğlu'nun golü ile 1-0 tamamlandı. Müsabakanın 46. dakikasında ise Tolgahan Kumbasar Nevşehir Belediyespor  1-1'e getirdi ve eşitliği  sağladı. Ev sahibi ekip 82. dakikada Yunus Emre Ertürk'ün golü ile yeniden öne geçerek skoru 2-1 yaptı. Uzatma dakikalarında 90+4.'te Nevşehir Belediyespor'da kornerden Alihan Kazmaz'ın attığı gol ile skora denge geldi ve maçın skorunu belirledi.2-2 Kırmızı beyazlı Temsilcimiz Nevşehir Belediyespor 23 Şubat 2025 Pazar günü Silivrispor ile kendi evinde oynayacak.