Okullarda fiziksel aktiviteler gerçekleştiriliyor

Milli Eğitim Bakanlığınca eğitim kurumlarında yürütülmekte olan "Okulumda Sağlıklı Besleniyorum'' programının alt başlığı olan "Fiziksel Aktivite'' kapsamında İlimizde bulunan tüm okul kurum müdürlüklerinde çalışmalar yapılmakta. Çocukların; fiziksel, bilişsel ve sosyal büyüme şartlarının geliştirilmesi, okul ve kurumlarda çalışan personel ve öğrencilerin hareketli yaşama teşvik edilmesinin amaçlandığı program İlimizde de tüm hızıyla uygulanmaya devam etmekte.