Önce çelenk sundular, sonra kan bağışında bulundular

NEVŞEHİR(MHA) CHP Ürgüp İlçe Başkanı Fulya Gülşen Altınsoy ve beraberindeki partililer 10 Kasım Atatürk'ü anma günü resmi programına katıldılar. Ürgüp hükümet konağı önündeki törende Parti çelengini Atatürk anıtına koyan İlçe Başkanı Altınsoy ve beraberindeki partililer Kızılay Kan Merkezinin düzenlediği kan bağışı kampanyasına da katılarak kan bağışında bulundular.