Sağlık-Sen’den Müge Anlı’ya kınama
Sağlık-Sen Nevşehir Şube Başkanlığı TV programında sağlık çalışanlarına yönelik sözlerinden dolayı kınadı.
Söz konusu kınama açıklamasında; “Sağlık çalışanlarının canla başla #COVİD19’la mücadele ettiği bu süreçte,
Müge Anlı’nın TV'de sarf ettiği sözleri kınıyoruz!.
Salgınla mücadelede sağlık çalışanlarının beklentisi anlayıştır; saldırgan, kışkırtıcı, hedef gösterici tutum ve davranışlar değildir” ifadelerinde bulunuldu.