SP İl başkanından kutlama mesajı

NEVŞEHİR(MHA) Saadet Partisi İl Başkanı Ali Doğan Simit, 24 Temmuz basın bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı. Başkan Ali Doğan Simit, "Emeklerinin karşılığını aldıkları özgür bir meslek hayatına kavuşmaları temennisiyle tüm basın mensuplarımızın Gazeteciler ve Basın Bayramı’nı kutluyoruz" ifadelerinde bulundu.