Ünlübay’dan ebeler haftası kutlama mesajı
İl Sağlık Müdürü Dr. Rahim Ünlübay, ebeler haftasını kutladı.
Ünlübay, “Gebelik, doğum ve doğum sonrası dönemde anne ve bebek sağlığını korumak ve geliştirmek için mesai harcayan çalışma arkadaşlarımızın Ebeler Haftasını kutluyorum” dedi.