Ürgüp Belediyesi’nde toplu iş sözleşmesi imzalandı
696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile taşerondan kadroya geçen işçileri kapsayan toplu iş sözleşmesi Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet AKTÜRK ile Sendika Yetkilisi Serhat ÇELİK arasında imzalandı.
Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet AKTÜRK konuya ilişkin olarak; “İşçilerimizin alın terinin karşılığını tam ve zamanında vermek adına sahip olduğumuz hassasiyet geçmişte olduğu gibi önümüzdeki zamanlarda da devam edecektir.
İmzalanan bu toplu sözleşmenin işçi kardeşlerimize ve belediyemize hayırlar getirmesini temenni ediyorum” dedi.