Ürgüp’te Haydi Çocuklar Bisikletle Okula Kampanyası
Sağlıklı Kentler Birliği
üyesi Ürgüp Belediyesi tarafından ilçe genelindeki okullarda öğrencilere
bisiklet kaskı dağıtıldı.
Sağlıklı Kentler Birliği'nin "Haydi
Çocuklar Bisikletle Okula" kampanyası kapsamında düzenlenen programda
Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk ve Ürgüp İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş
Özdemir, çocuklarla birlikte okula bisikletle geldiler.
Ayhan Ertürk ilkokulunda düzenlenen programda
konuşan Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk, "Üyesi olduğumuz sağlıklı
kentler birliğinin 2017 yılından bu yana, bisiklet kullanımını özendirmek ve
yaygınlaştırmak amacıyla, "Haydi Çocuklar Bisikletle Okula"
kampanyasına Ürgüp Belediyesi olarak biz de destek veriyoruz. Sağlığa giden en
güzel yol bisiklettir." dedi.