Güneş Vakti 13:12
Konyaspor UEFA Avrupa Konferans Ligi 3. Eleme Turu ilk maçında Perşembe günü deplasmanda Vaduz ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Kayacık Tesislerinde Teknik Direktör İlhan Palut ve yardımcı antrenörler yönetiminde gerçekleşen antrenman, ısınma ve core ile başladı. Daha sonra futbolcular 5’e 2 pas çalışması yaptı. İdman çift kale maç ile sona erdi. Bedava bonus
Sivasspor’da Gaziantep FK maçı hazırlıkları başladı
1
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
2
Nevşehir Tarihinin En iyi Derecesini Yaparak Türkiye İkincisi Oldu
4518 kez okundu
3
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’dan Adliye Ziyareti
2893 kez okundu
4
TFF Futsal Lig müsabakaları Nevşehir’de oynanıyor
2758 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”