Sabah Vakti 03:26
İzmir’de düzenlenen Anadolu Yıldızlar Lig’i (ANALİG) jimnastik final yarışmalarında Kayseri takımı Türkiye Şampiyonu oldu.
İzmir’de 1-2 Ağustos tarihleri arasında düzenlenen ANALİG jimnastik Final yarışmalarında bireysel kategoride Mehmet Akif Bingül Türkiye Şampiyonu, Mustafa Yiğit Dur Türkiye ikincisi olurken, Mehmet Akif Bingül, Mustafa Yiğit Dur, Deniz Poyraz Aslan, Cevat Alp Albayrak ile Berk Tütüncü’den oluşan Kayseri takımı ise Türkiye Şampiyonu oldu.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı ANALİG’de şampiyon olan jimnastik sporcularını ve antrenörleri İbrahim Bilgin ile Aziz Baran Atay’ı tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Niğde Belediyesinden dev spor yatırım atağı
1
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
2
Nevşehir Tarihinin En iyi Derecesini Yaparak Türkiye İkincisi Oldu
4518 kez okundu
3
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’dan Adliye Ziyareti
2891 kez okundu
4
TFF Futsal Lig müsabakaları Nevşehir’de oynanıyor
2758 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”