Sabah Vakti 02:00
Türkiye Kamu-Sen Nevşehir İl Başkanı Turgay Çetin, yeniden Cumhurbaşkanlığı görevine seçilen Erdoğan’ı tebrik etti.
Başkan Çetin, “28 Mayıs’ta gerçekleşen cumhurbaşkanlığı seçimini cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın üstünlüğü ile sonuçlanmıştır. Bugün Türk devletimizden ve milletimizden hiç kimse kaybetmemiş, kazanan Türkiye ve Türk milleti olmuştur.
Bundan sonra Türkiye yüz yılı ideali etrafında Türk milletinin kenetlenmesi hamleleri yapılmalıdır. Bu vesile ile milletimizin teveccühü ile tekrar seçilen cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı tebrik ediyor, atanacak yeni bakanlar kurulu ile birlikte başarılar diliyorum” ifadelerinde bulundu.
Hacı adaylarına hazırlık semineri
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”