İkindi Vakti 17:12
Nevşehir Belediyesi sporcusu Buğlem Kılıç, U-11 Kadınlar Güreş Türkiye Şampiyonası’nda 54 Kg’da Türkiye Şampiyonu oldu.
Türkiye Güreş Federasyonu tarafından düzenlenen U-11, U-13 Kadınlar Güreş Türkiye Şampiyonası, 21-23 Temmuz tarihleri arasında Ankara’da Taha Akgül Kapalı Spor Salonunda yapıldı. Türkiye’nin çeşitli illerinden 482 sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen şampiyonada, Nevşehir Belediyesi sporcusu Buğlem Kılıç, U-11 54 Kg kategorisinde yarıştı.
Kılıç, şampiyona kategorisindeki tüm rakiplerini mağlup ederek Türkiye Şampiyonu oldu.
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Türkiye Şampiyonu olan Buğlem Kılıç ve antrenörünü tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Gazi Ortaokulu Öğrencisi Türkiye Şampiyonu Oldu
1
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
2
Nevşehir Tarihinin En iyi Derecesini Yaparak Türkiye İkincisi Oldu
4518 kez okundu
3
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’dan Adliye Ziyareti
2893 kez okundu
4
TFF Futsal Lig müsabakaları Nevşehir’de oynanıyor
2759 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”