Sabah Vakti 02:00
Geleneksel olarak her yıl düzenlenen komşu illerdeki eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin yer aldığı “Öğretmenler Arası Futbol Müsabakası” bu yıl Nevşehir’de düzenlendi. Kayseri İl Millî Eğitim Müdürlüğüne bağlı eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin misafir olduğu maç, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü 2 No’lu çim sahada gerçekleştirildi. Düzenlenen müsabakaya; İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Yazıcı, Gençlik ve Spor İl Müdürü Muhsin Özdemir, yöneticiler ve öğretmenler katıldılar.
Aslan Kupaya Doymuyor: Ziraat Türkiye Kupası’nda Şampiyon Galatasaray
1
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
2
Nevşehir Tarihinin En iyi Derecesini Yaparak Türkiye İkincisi Oldu
4517 kez okundu
3
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’dan Adliye Ziyareti
2890 kez okundu
4
TFF Futsal Lig müsabakaları Nevşehir’de oynanıyor
2756 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”