Yatsı Vakti 22:39
Eskişehir İl Spor Müdürü Abdulselam Er, Taekwondo Minikler Şampiyonası’nda üçüncü olan İrem İşel’i tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Eskişehirli sporcu İrem İşel, Amasya’da düzenlenen Taekwondo Minikler Şampiyonası’nda Türkiye üçüncüsü oldu. İl Spor Müdürü Abdulselam Er, İrem İşel ve antrenörünü tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Kayseri ANALİG Jimnastik Takımı Türkiye şampiyonu oldu
1
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
2
Nevşehir Tarihinin En iyi Derecesini Yaparak Türkiye İkincisi Oldu
4518 kez okundu
3
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’dan Adliye Ziyareti
2891 kez okundu
4
TFF Futsal Lig müsabakaları Nevşehir’de oynanıyor
2757 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”