İmsak Vakti 13:12

Altınyıldız İlköğretim Kurumu 3.sınıf öğrencileri 27 Mayıs Cuma günü Konya’ya gittiler.
Altınyıldız İlköğretim Kurumu yaparak ve yaşayarak öğrenme anlayışını benimsemekte ve öğrencilerini akademik, sosyal ve sportif alanlarda bir bütün olarak geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda
3.sınıflara Konya gezisi düzenlenmiştir. Bilim Merkezi, Kelebek Müzesi, Mevlana ziyaretleri gerçekleştirildikten sonra dönüş yoluna geçilen gezide öğrenciler çok güzel zaman geçirdiklerini dile getirmişlerdir.
Geziye katılan öğrencilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

Altınyıldzılı 6. Sınıflar Karadeniz turunda
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”