İkindi Vakti 17:09
Kızılay Nevşehir Şube Başkanı Ercan Civelek, 20 Temmuz tarihinde il oluşunun yıldönümünü kutlayacak olan Nevşehir’in il oluşunda emeği geçen herkese teşekkür etti.
Civelek, “20 Temmuz 1954’de mücadele verilerek Nevşehir il olmuştur. Dönemin Başbakanı Merhum Adnan Menderes ve arkadaşları Nevşehir’i temsil eden Milletvekilleri var güçleriyle Nevşehir’in İl olmasını sağlamışlardır.
Ölenlere rahmet, hayatta kalanlara uzun ömürler dilerim. Şimdiye kadar idare eden tüm Belediye Başkanlarımıza ve Valilerimize hayatlarını kaybedenlere Allah tan rahmet kalanlara sağlıklı günler dilerim” dedi.
Birlik Başkanı Pınarbaşı’dan nice 65. Yıllara açıklaması
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”