İmsak Vakti 13:11
Nevşehir Valiliği, önümüzdeki günlerde bölgede etkili olması beklenen sıcak hava dalgasına karşı vatandaşları uyardı. Meteorolojik verilere göre, hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkarak 7 ila 12 derece artacağı belirtildi.
Yapılan açıklamada özellikle öğle saatlerinde (11.00-16.00) yaşlılar, kronik rahatsızlığı bulunanlar, çocuklar ve hamilelerin güneş ışınlarına doğrudan maruz kalmaktan kaçınmaları istendi. Ayrıca orman yangını riskine de dikkat çekilerek vatandaşların ateş yakmamaları ve çevreyi dikkatli şekilde gözlemlemeleri gerektiği vurgulandı.
Valilik, sıcak hava nedeniyle yaşanabilecek olumsuzluklara karşı vatandaşların tedbirli olmalarını istedi.
Denetimli Serbestlik Müdürü Bayrak’tan NGC’ye ziyaret
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”