İkindi Vakti 17:12
6-9 Mayıs tarihleri arasında Elazığ’da düzenlenen “Okullar Arası Spor Tırmanış Türkiye Şampiyonasında, Mehmet Avlanmaz İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri Süleyman Durmuş, Mikail Şentürk ve Turgut Mert Adıgüzel’den oluşan tırmanış takımı Nevşehir’i temsil etti.
Zorlu parkurlarda rakipleriyle kıyasıya mücadele eden öğrenciler, sergilediği teknik beceri, stratejik hamlelerle ve pes etmeyen ruhlarıyla göz doldurarak Türkiye 2.si oldular.
Satranç’da Nevşehirli Efe Deniz Kurt İl Birincisi
1
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
2
Nevşehir Tarihinin En iyi Derecesini Yaparak Türkiye İkincisi Oldu
4517 kez okundu
3
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’dan Adliye Ziyareti
2891 kez okundu
4
TFF Futsal Lig müsabakaları Nevşehir’de oynanıyor
2756 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”