İkindi Vakti 17:12
NEVŞEHİR(MHA) Gülşehir İlçe Kaymakamı Şeyma Polat’ın önerileri ile Öğrencilerin ve tüm eğitim çalışanlarının sağlığı birinci önceliğimiz düşüncesiyle sınıfların, oyun gruplarının ve servislerin dezenfekte işlemleri görevliler tarafından gerçekleştirildi.
Tüm okullarda ve servislerde uygulanan dezenfekte işlemleri ve denetimler, okulların sene buyunca açık kalması için sıklıkla tekrar edilecek.
Demir, ‘Sivas’ta yakılan milli mücadele ateşi sonsuza kadar yanacak’
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”