Sabah Vakti 02:00
Şehit Gazi Sen Nevşehir İl Başkanı İsmail Karabıyık ve il yönetim kurulu üyeleri Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’yı ziyaret etti.
İl Başkanı İsmail Karabıyık, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’ya sendika hakkında bilgiler verdi.
Sıcak ve samimi geçen görüşmenin hemen ardından İl Başkanı İsmail Karabıyık, Belediye Başkanı Rasim Arı’ya verdiği desteklerden dolayı plaket vererek teşekkür etti.
İl Başkanı İsmail Karabıyık, “Bizler Belediye Başkanımıza verdiği desteklerden dolayı teşekkür ediyor çalışmalarında başarılar diliyoruz” açıklamasını yaptı.



Öztürk, Kuba camiinde incelemelerde bulundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”