Sabah Vakti 03:25
NEVŞEHİR(MHA) Saadet Partisi İl Başkanı Ali Doğan Simit, 24 Temmuz basın bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Başkan Ali Doğan Simit, “Emeklerinin karşılığını aldıkları özgür bir meslek hayatına kavuşmaları temennisiyle tüm basın mensuplarımızın Gazeteciler ve Basın Bayramı’nı kutluyoruz” ifadelerinde bulundu.
İlkeli, tarafsız basınımızın bayramını kutluyorum
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”