h Dolar 46,5214 % 0.02
h Euro 53,0003 % 0.02
h Altın (Gr) 5.966,18 %-0,23
h BIST100 14.583,07 %1,76
a Güneş Vakti 13:12
Nevşehir 20°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Havadis50
  • Genel
  • Sağlık Müdürü Tartar, Değerlendirme ve İstişare Toplantısına Katıldı

Sağlık Müdürü Tartar, Değerlendirme ve İstişare Toplantısına Katıldı

81 İl Sağlık Müdürü, İzmir Urla’da Değerlendirme ve İstişare Toplantısında Bir Araya Geldi

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’nun başkanlığında, 81 ilin İl Sağlık Müdürlerinin katılımıyla 24–26 Ekim tarihleri arasında İzmir Urla’da “81 İl Sağlık Müdürlükleri Değerlendirme ve İstişare Toplantısı” gerçekleştirildi.

Üç gün süren toplantıda illerde yürütülen sağlık hizmetleri, devam eden sağlık yatırımları ve önümüzdeki dönemde atılacak öncelikli adımlar ele alındı. Bakan Memişoğlu, yaptığı değerlendirmede sahadan gelen geri bildirimlerin büyük bir titizlikle dikkate alındığını belirterek, “Büyük bir özveri ve gayretle en iyi sağlık hizmetini sunmayı sürdürüyoruz. Gayemiz net; sağlık hizmetlerimizi her geçen gün geliştirmek, sağlık sistemimizi daha da güçlendirmektir.” ifadelerini kullandı.

Bakan Memişoğlu ayrıca, “Sağlıklı Türkiye Yüzyılı” vizyonu doğrultusunda çalışmaların kesintisiz devam edeceğini vurgulayarak tüm sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Toplantıya Nevşehir İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Hasan Tartar da katılarak değerlendirme konuşması yaptı ve Nevşehir’de yürütülen sağlık hizmetleri ile yapılan çalışmalar hakkında bilgi paylaştı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Nevşehirli Girişimciler Çalıştayı Sonuç Bildirgesi