İkindi Vakti 17:11
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette Arınç, Vali Hüseyin Kök’e yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak başarı dileklerini iletti. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede çeşitli konularda değerlendirmelerde bulunuldu.
Vali Hüseyin Kök ise nazik ziyaretlerinden dolayı Bülent Arınç’a teşekkür ederek duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.
TÜBİTAK 4009 “Orada Bir Köy Var: Yer Gök Bilimle Buluşuyor” Projesi
1
Vali Ali Fidan’ın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Mesajı
70881 kez okundu
2
Sera ihtisas organize sanayi bölgesinde incelemelerde bulundular
38283 kez okundu
3
Başkan Arı, Bahçelievler Mahallesi’nde vatandaşlara üzüm ikram etti
10100 kez okundu
4
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7538 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”