h Dolar 46,4670 % 0.03
h Euro 53,3125 % 0.03
h Altın (Gr) 6.259,42 %0,87
h BIST100 14.734,50 %-0,63
a Güneş Vakti 13:11
Nevşehir 17°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Havadis50
  • Genel
  • Aktürk, ‘Hedefimiz öğrenci sayısının 5 bine yükselmesi’

Aktürk, ‘Hedefimiz öğrenci sayısının 5 bine yükselmesi’

NEVŞEHİR(MHA) Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk, ilçe merkezinde Üniversite öğrencisi sayısının bir kaç yıl içerisinde artırılmasını hedeflediklerini söyledi.

Ürgüp’ün Kapadokya Üniversitesinin yanın da Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesine bağlı Meslek Yüksek Okuluna da ev sahipliği yaptığına dikkat çeken Ürgüp Belediye Başkanı Aktürk, ilçe merkezinde 2 bin 500 dolayındaki öğrenci sayısının artırılması konusunda da girişimlerinin bulunduğuna dikkat çekti.

Bu konuda Kapadokya Üniversitesinin ilçe merkezinde bulunan eski Şarap fabrikasının bulunduğu alanı mülkiyetine geçirdiğini, Üniversitenin en kısa zamanda burada faaliyet göstermeye başlayacağını kaydeden Başkan Aktürk, bir kaç yıl içerisinde nitelikli bölümlerin de açılmasıyla birlikte öğrenci sayısının ilçe merkezinde 5 bine kadar yükseltilmesini hedeflediklerini dile getirdi.

Öğrenci sayısının artmasının ilçe esnafı açısından da büyük önem taşıdığına değinen Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk, bu durumun ilçenin ekonomisi ve sosyal hayatı açısından da olumlu olacağına inandıklarını da sözlerine ekledi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Güzelyurt ve 15 Temmuz Mahallelerinde su kesintisine gidilecek