İkindi Vakti 17:12
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Yüzer, Vali Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek hayırlı olsun temennisinde bulundu.
Nevşehir Valiliği Makamında gerçekleşen ziyarette, Nevşehir’in genel hizmet yapısı, kurumlar arası iş birliği ve şehirde yürütülen çalışmalar üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Ziyarette Rasim Arı ve Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Yüzer, Vali Hüseyin Kök’e yeni görevinde başarı temennilerini iletti.
Nevşehir Valisi Hüseyin Kök ise nazik ziyaretlerinden dolayı Belediye Başkanı Rasim Arı ve Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Yüzer’e teşekkür ederek, kamu kurumlarıyla uyum içinde çalışmanın önemine vurgu yaptı.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin sunulmasının ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Nevşehir’de “Tarım Cebimde” Uygulamasıyla Güvenli Kurbanlık Dönemi
1
Vali Ali Fidan’ın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Mesajı
70929 kez okundu
2
Sera ihtisas organize sanayi bölgesinde incelemelerde bulundular
38315 kez okundu
3
Başkan Arı, Bahçelievler Mahallesi’nde vatandaşlara üzüm ikram etti
10103 kez okundu
4
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7547 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”