Güneş Vakti 13:11
Nevşehir Milli Parklar Müdürlüğü tarafından düzenlenen doğaya keklik salım etkinliği, Gülşehir’in Yeşilöz Köyü’nde gerçekleştirildi.
Programa; Başkan Vekili Serpil Ay, Vali Yardımcısı Mücahit Öztürk, İlçe Kaymakamı Tolga Değirmenci, Tarım İl Müdürü Özgür Memiş, Nevşehir Milli Parklar Müdürü Onur Alçın, İlçe Tarım Müdürü İlter Çiftci, Belediye Meclis Üyesi Hilmi Ergene ve protokol üyeleri katılım sağladı.
Etkinlik kapsamında doğal dengenin korunmasına katkı sunmak ve yaban hayatını desteklemek amacıyla 300 adet keklik doğaya bırakıldı.
Doğal yaşamın sürdürülebilirliği ve biyolojik çeşitliliğin korunmasına yönelik farkındalık oluşturan program, katılımcıların yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi.
Etkinlik sonrasında düzenlenen kahvaltı programı ve nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Yeşilöz Köyü Muhtarı Sn. Murat Ateş’e ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Başkan Arı’dan Karne Şenliği
1
Vali Ali Fidan’ın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Mesajı
70884 kez okundu
2
Sera ihtisas organize sanayi bölgesinde incelemelerde bulundular
38287 kez okundu
3
Başkan Arı, Bahçelievler Mahallesi’nde vatandaşlara üzüm ikram etti
10101 kez okundu
4
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7540 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”