h Dolar 46,2873 % 0.03
h Euro 53,7796 % 0.03
h Altın (Gr) 6.490,13 %3,39
h BIST100 14.464,12 %3,77
a Akşam Vakti 20:45
Nevşehir 23°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Havadis50
  • Genel
  • NEVBİAD Buluşmasında Nevşehir Protokolü Bir Araya Geldi

NEVBİAD Buluşmasında Nevşehir Protokolü Bir Araya Geldi

Nevşehirli Bürokratlar ve İşadamları Derneği (NEVBİAD) tarafından organize edilen, Nevşehirli bursiyer öğrencilerin de katılım sağladığı program, geniş protokol katılımıyla gerçekleştirildi.

Programa; Nevşehir Valisi Ali Fidan, AK Parti Nevşehir Milletvekilleri Emre Çalışkan, Süleyman Özgün ve Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün ile Nevşehir Cumhuriyet Başsavcısı Durmuş Ali Karakoca katıldı.

İstanbul’da yaşayan Nevşehirli bürokratlar ve iş insanlarının bir araya geldiği buluşmada, Nevşehir’e yönelik yürütülen çalışmalar, devam eden projeler ve kentin geleceğine dair planlamalar ele alındı. Toplantı kapsamında karşılıklı görüş alışverişinde bulunularak iş birliği imkânları değerlendirildi.

Programın sonunda, organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği geçen NEVBİAD Başkanı Kazım Tekin ve yönetim kuruluna, nazik davetleri ve ev sahiplikleri dolayısıyla teşekkür edildi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Kapadokya Alan Başkanı Aslanbay’dan Ürgüp TSO’ya ziyaret