Sabah Vakti 02:00
Nevşehir’de okullar, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında rutin olarak dezenfekte ediliyor.
Nevşehir Belediyesi, koronavirüs sürecinin başladığı Mart ayından bu yana halk sağlığının korunması ve salgının yayılmasını azaltıcı önlemler alarak, tedbirleri elden bırakmıyor.
Bu kapsamda Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan dezenfekte ekipleri, şehrin farklı noktalarında aktif bir şekilde yürüttüğü dezenfeksiyon ve ilaçlama çalışmalarını okullarda da sürdürüyor.
Özel kıyafetli ekipler okullarda sınıflar başta olmak üzere öğrencilerin toplu olarak kullandıkları yemekhane, konferans salonu, lavabo ve koridorlarda özel solüsyonlu ilaçlarla dezenfekte işlemi gerçekleştirdi.
Çalışmalarda Sağlık Bakanlığı onaylı insan sağlığını tehdit etmeyen biyosidal ürünler kullanıldı.
![]()
Başkan Arı, esnaf ziyaretlerinde bulundu
1
Vali Ali Fidan’ın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Mesajı
70930 kez okundu
2
Sera ihtisas organize sanayi bölgesinde incelemelerde bulundular
38319 kez okundu
3
Başkan Arı, Bahçelievler Mahallesi’nde vatandaşlara üzüm ikram etti
10105 kez okundu
4
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7548 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”