Altınyıldız Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Ragıp Özaltın, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Özaltın mesajında, Regaip Kandili’nin tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederek, bu mübarek gecenin sevgi, hoşgörü ve paylaşma duygularını güçlendirmesini diledi. Özaltın, Regaip Kandili’nin hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.


Genel
Genel
Genel
Genel
18 Milyon Öğrenci Yarın Karne Alıp Yaz Tatiline Girecek
Dünya Kupası Yolculuğunda Son Randevu; ABD
Nevşehir’in Gururu Kübra Satılmış, MasterChef Türkiye’de Sahne Alıyor!
İl Sağlık Müdürü Tartar’dan Acil Servisler ve Mesai Dışı Polikliniğe Ziyaret