Altınyıldız Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Ragıp Özaltın, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Özaltın mesajında, Regaip Kandili’nin tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederek, bu mübarek gecenin sevgi, hoşgörü ve paylaşma duygularını güçlendirmesini diledi. Özaltın, Regaip Kandili’nin hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.


Genel
Genel
Genel
Genel
Nevşehir’in Gururu Kübra Satılmış, MasterChef Türkiye’de Sahne Alıyor!
İl Sağlık Müdürü Tartar’dan Acil Servisler ve Mesai Dışı Polikliniğe Ziyaret
“Spor Bağımlılıklardan Korur” Etkinliği 26 Haziran’da Nevşehir’de
Kardelenli 4. Sınıflar Mezuniyet Sevinci Yaşadı
Akıllı Belediyecilikte “NEVGÖZ” Dönemi Başladı