Sabah Vakti 02:00
Nevşehir Belediyesi tarafından altyapı yenileme çalışmaları tamamlanan Sümer Mahallesi’nde üstyapı çalışmaları başladı.
Sümer Mahallesi’nde bulunan Eyüp Sokak, Seyit Taşçı Sokak ve 6. Yol’da gerçekleştirilen altyapı yenileme çalışmaları sona erdi. Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirilen çalışma sonucunda bu bölgelerdeki içme suyu hatları yenilendi. Burada yağmur suyu hatlarının imalatını da tamamlayan belediye ekipleri üstyapı için çalışmalara başladı.
Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerince PMT serimi gerçekleştirilen sokaklarda önümüzdeki günlerde sıcak asfalt çalışması yapılacak.
Ayşe Paslanmaz “Yılın Şairi” ödülünü aldı
1
Vali Ali Fidan’ın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Mesajı
70879 kez okundu
2
Sera ihtisas organize sanayi bölgesinde incelemelerde bulundular
38280 kez okundu
3
Başkan Arı, Bahçelievler Mahallesi’nde vatandaşlara üzüm ikram etti
10098 kez okundu
4
Nevşehir Belediyesi’nin Karla Mücadele Çalışmaları Sürüyor
7538 kez okundu
Acıgöl Bağlıca Köyü’nde İftar Programı
Başkan Güneş’den Şube Başkanı Gündüzpolat ile Hasbihal
Tatlarin’de Öğrenci ve Öğretmenlerle Değerlendirme
Güneş “Herşey Karapınar İçin”